CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

May 18, 2008

mY birthDAY 25th with My Close FREN

16th Mei, Jumaat. cam biasa schedule aku dipenuhkan ngan menggembirakan ngan kwn2 aku di LQ dan pada masa yg sama aku menyambut bday aku ngan berkonsepkan kemeja bagi lelaki dan pompuan dress.. Seblm smpai ke destinasi kami sempat bergambar laa untuk mengupdatedkan blog aku ngan raja blog CHE WAN.. hehehe..


HERO-HERO REMAJA (hero ker) kahkahahkah



kali nie bergambar bersama FEENA yang slalu bz ngan kerjaya katanyer!!!

Nie kek yang CHEWAN sponser.. comeikan...

Burfday Boy Besama KEK...


Wish... eeerrrmmm pe ek nak wish... Biarla Rahsia.. hehehe. hooooooo


Sowie picture Blur... tp gbr nie je yang ada ramai2... tp leh nampak siapa dictu... hehehe

Aku & Amal (thanks dtg wlaupn kena g keje pas nie...really2 appriciate)
Nie Thyme & Aku & BEan (thanks turut hadir)
Nie Plak Abg Zul oopppsss Zul je (kena marah dikenalkan abg zul) hahaha... thanks dtg tau wlaupn kengkawan xde.. demi i... suka nyer... mmuuaahhh.. siap dina bila i jpa u... (gggrrrmmm)

Selepas kepenatan cam slalu singgah ditempat kedua sudah semestinya... PELITA laa... timez tue dayang dtg gak... thanks dayang wlaupn sakit leh gak tunjukkan muka tp lagi besh klau dyg ada skali kat LQ..

Hadiah pemberian insan tersayang ( suka sgt dpt nie.. my favourite perfume)
hehehehe... syang dia.. mmuuuaahhh...




Thanks Amir & Pheez pemberian hadian nie..



nie hadiah dr Shaft.. thanks for present.. luv it..


Neway thanks uoals kerana turut serta bersama meraikan buftday bermakna aku nie.. mana yang x jemput tue jangan kecik ati tau.. nie pn atas kengkwn menyelebratekan aku.. x plan pn smpi ada kek.. sowie sesiapa yang x dijemput tue.. thanks for AMAL, wan, feena, dayang(wlaupn xde dlm LQ tp gigih jpa kat pelita), shaft, bean, thymeh, & zul.. really appriciate uoals dtg.. sayang uoals... mmuuuaahh... gambar akan diupdated semula.. jangan wisau kepada sesiapa yang bergambar ngan aku.. aku akan masukkan gbr tue nanti.. x sabar nk celebrate lagi next year!!! da TUA... x sukanyer.. hehehehe...

1 comments:

celebi.net said...

sori tak pegi.
bukan balas dendam taw
tp malam tu ikot rombongan hantaran kak aida. besnye besday achu
gembira ngan kengkawan tersayang.
;)