CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mar 16, 2008

Menyumbangkan Suara Masing-Masing Di Yeo Chuan (Betul x ejaan aku nie)

Hi semua.. Berjpa lagi.. Kali nie aku nak berkongsi ngan korang semua pasal semalam 15/03/2008 dalam kul bape ek... eeerrmmm aku kuar umah dlm kul 12++ selepas dpt panggilan dari anak dara pinggitan(feena) DARA ker??? kahkahkah.. gurau jek.. Jangan marah k Sayangku Feena.... nanti cepat tua tau.. nk ajak g lunch.. aku pn terus menuju ke umah "Raja Kuat beradu"(wan).. Spi sna still tdo lagi.. geram sungguh... katanyer MC sakit.. pepatah raja tue berkata "keje if keje wlaupn pe yang berlaku" tp hampeh... MC trus... kahkahkah... Kejut2 pnya laa susah then feena da call aku nk g makan tengahari bersama.. akhirnya dgn marahnyer aku pn pe lagi ketuk pintu tue sampai Anak Raja tue bangun.. ingatkan nk join skali.. hampeh!!! siap suruh tapaukan lagi tue.. ggggggrrrhhh... Aku trus turun bwh jpa feena n dia bwk aku g celcom then slepas tue baru g mamam.. Menu arinie Nasi Ayam lor... Settle makan trus balik ke umah wan ngan bwkkan makanan yang diorder olehnyeer... Spi sana je diorg ckp nk g beradu suara plak(karoeke) pelagi org nk blanja.. sebat je laa.. kahkahkah... tunggu semua siap trus menuju ke sana.. kalinie hanya 4 peserta mengambil bahagian... ku knalkan...


Diriku Yang Always MAcho & Cute (angkat bakkul sdri).. kahkahkah







Feena - (napa makin berisi je nie) hehehe




















Nie Wan (x leh nk complaint byk sgt ari nie dia blanja kita)hehehe..














Org baru lagi dlm keluarga setiawangsa - nama nyer Danny(bukan nama sebenar).. hehehe










Spi ctu je, Ramlah Ram jadi perhatian WAN n Feena - kau kunci Cinta ku di dlam hati mu (cam ada maksud je lagu nie kan wan... ooppss) sambil2 mendengar suara2 merdu mereka berdua aku ngan danny(bukan nama sebenar) memilih lagu pilihan.. of course laa lagu mawi jadi pilihan ku kali nie bukan Aduh Saleha... tp memori cinta luka.. si Danny( bkn nama sebenar) memilih lagu dr farish.. entah laa pe tajuk dia.. mula2 segan nk nyanyi konon.. pastue kuar lagu thailand dinyanyikan oleh nyer.. bravo... i liked it... hehehehe... (wlaupn x tau dia nyanyi betol ke x):P

wow WAN btol2 very menghayati lagu kak ziana nie.. puncak kasih katanyer... eeerrmmm....

napa wan buat muka cam tue.. feena syok sdri nyanyi sengsorg(wlaupn lagu berduet) kahkahkah....

Aku n Feena

Nie laa kami berempat mengabiskan waktu bersama... btw sronok gak ari nie.. pasni ke umah aku.. da janji ngan diorg nak masak.. ooppsss sblm blek aku g pick up AMAL kat Station Ampang Park seblm blek ke umah.. riuh rendah umah aku di buatnyer.. tp gumbira gak semua keluarga setiawangsa ada.. Dayang,Feena,wan,AMAL,faisal(atau nama glamour Firz),Danny(bukan nama sebenar), Lee N Azri.. Thanks 4 dayang tolong aku masak time tue... Cepat cikit ciap.. takut ada org gastrik nanti plak.. tue laa crita yang dpt dikongsikan buat masa skrg.. tatatata.. jpa di lain blog... bye

2 comments:

.::EdDy BaNoD::. said...

yo??
yo yo oo...hahaa...
menariks...nanti try p red boz nak??lagu semua baru2.. yaw chuan tuh lagu dah berabuk!!!

Achu said...

tue laa tue pn kami dgr.. tengok laa kalau kami nk berubah haluan ke sna.. :D