CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mar 7, 2008

Outting Company Di Afamosa Waterworld

Pada 6/3/2008.. Aku bangun dr tdo kul 5.30Am.. ngantuk... huhuhu.. bersiap dan gegas ke umah colleague di Sri Ayu Apartment dan di Wangsamaju. dan mulakan perjalanan ke Segambut (bengkel) tempat berkumpul. janjinyer kul 7.00am kena ada sana.. kalau x kena denda.. tp org yang ckp tue sdri dtg lambat k... geram rasanyer.. aku pulak kena g ktm kepong ambik 1 lagi colleague (da cam driver plak) kahkahkah.. tp tension bila tunggu kat c2 lama sgt... Si Bujang tue leh tunggu other side and aku tunggu kat other side satu lagi... ggghhh geram btol tengok dia.. perjalanan kita ke Afamosa bergerak kul 8.05am memandangkan satu lagi plak kena tunggu.. (penat je bangun awal2) akhirnya kita memulakan perjalanan.. Gbr kat sblah nie kat dlm bus ngah bohsan n bergambar laa.. Ngan hp aku xde bateri.. geram btol cam nak bling je hp nie.. nasib baik xde handphone lain.. kahkahkah... nasib baik si joyce to ada hp lebih pinjam kat dia tukar simcard.. xleh xde hp nk bermsg ngan tut susah.. hehehe... Dlm perjalanan sibuk mencari kek nk celebrate last2 minute.. cari pnya cari x jpa pn... akhirnya order terus kat afamosa tue.. blueberry cake.. cedapnyer.... tp mahal nak mampus RM80 - 1kg... adat laa hotel katakan...


Dalam pertengahan jalan kami berhenti di Hentian R&R Seremban.. time untuk mencekik.. kahkahkah.. yang geramnyer makanan cam hanjz... xde rasa pape pn.. just dia letak nasi ngan sayur campur ngan lada sulah je.. nasib baik kwan blanja.. kahkahkah....











Sambil makan sempat pose bersma kengkawan.. Joyce, rezal n ayu... diorg nyer makanan semua cedap.. aku nyer je hancur... x bis makan.. huhuhu....







Dalam kul 10.40am da sampai kat toll.. yahoo... time to swim.. kahkahkahkah... yang mana tdo semua da bgn.. aku je x tdo2 excited sgt ngan sibuk bermsg ngan org tercinta (cinta la sangat).... hehehehe.. Da sampai di Afamosa waterworld...



Sempat berposing jap.. cam cantik je suasana di ctu....





Rezal n mohsin sebuk mengedarkan wrist band and aku cibuk teman si joyce cari swimming suit.. Semua da dpt wrist band..!!! jom masuk....











Aktiviti pertama yang diurauskan oleh company iaitu telematch... ada 8 games semuanyer.. kumpulan aku kalah teruk dgn tempat ke3(last team) hehehe.. sronok sangat games kat ctu.. ada yang x penah buat... :D lepas selesai semua telematch semua sebuk main sepak takraw plak.. aduh... x penat2 diorg nie.. aku da keletihan lepak kat kerusi...





Cak... sempat posing lagi nie.. hehehe... da jom g mamam.. lapar... kitaorg pn g laa side walk cafe untuk makan buffet tengahari n celebrate bday mamat sorg skali... lepas makan pe lagi let go mandi manda... semua sibuk menukar pakaian mandi masing2.. focus yang utama adalah gelongsor.. aku semua gelongsor main yek.. hero.. kahkahkah.. ada yang penakut jugak cam rezal tue harap je badan ooppsss... penakut.. setakat mandi kat bwh je nak buat pe.. hehehehe.. tengok joyce tue walaupn ada satu gelongsor kuar blek dr terowongnyer... kahkahkah.. lwak giler time tue.. sabar ek cik joyce...

Kt cni laa tempat kami mandi-manda ngan main bola tampar bersama colleague...





Da wangi.. hehehe... sambil nak tunggu 5.30pm untuk berkumpul blek aku pn nampak laa plug kat area tempat duduk.. pe lagi aku ambik laa hp aku ngan charger and charge laa.. hehehehe... buat bodoh je staff kat sna tengok yang penting hp aku leh on.. Surat maklumbalas da diedarkan.. smbil menulis biar laa tepun nie charge dulu...





Nie laa joyce yang aku citerkan.. kahkahkah.. sabar yek joyce... lain kali kita main lagi k.. hehehe ... da perjalanan ke afamosa berakhir dicni... time to back home.. semua penat giler.. terbongkang kat dlm bas semua.. singgah kat r&r seremban.. aku bli buah n curi2 air rezal ngan ayu.. bajet katakan... hehehe.. alhamdulillah selamat pegi dan blek.. dlm kul 8.30pm da sampai di segambut(bengkel) dan terus pulang ke umah masing2... tue saja yang nak dikongsikan...






p/s: Sesiapa yang baca nie kalau terasa mintak maaf ek.. nie semua gurauan.. k




semuga sronok membaca blog aku nie.. 1st time nie buat blog... trima kasih... tatatatata......

2 comments:

wan khairy said...

wahhhh..
tahniah yer...
so pas nie aktif2 lah update blog!!

Achu said...

akan ku cuba...