CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mar 30, 2008

Dengki, Cemburu, Irihati !!!!



Assalammualaikum... Sowie laa lama da x updated blog nie.. xde crita nk dikongsikan.. tajuk kali nie bukan slalu dlm blog aku yang slalu berhibur & bergembira... kali nie agak tangkap leleh sedikit... kali ini isu DENGKI, CEMBURU atau IRIHATI untuk dikongsikan bersama.. aku pn x faham kenape sesetengah manusia harus mengganggu hidup org lain??? kadangkala terpikir perlu ker dia bebuat demikian.. Tiada lelaki yang setanding ngan diriku..??? aku tidak pernah mengganggu hidup dia knape harus dia mengganggu hidup aku... Adakah nie hanya dugaan percintaan untuk diriku... Aku redha tapi haruskah benda ini akan berlaku berulangkali bila ku mendapat cinta yang lain.. KENAPA??? Tidak senang duduk melihat aku bersama insan lain... atau... tiada org yang setanding dengan diriku dia miliki sekarang..?? aku agak kecewa ape yang berlaku.. Ku hanya mampu meluahkan dicni.. Ku tidak akan sesekali bermsg atau membuat panggilan bersama makhluk yang tidak berguna sperti dia.. sampai kectu pendirian ku memanggil dia.. aku membenci dia sehingga aku tidak mengaku dia adalah makhluk yang ku kenali... Cukup laa aku menerima makian dan cacian dia pasal diriku.. ku trima dgn tangan terbuka dan tidak mahu memanjangkan crita bergado bersama makhluk gila seperti dia... PERGI.. PERGI.. PERGI.. Ku merayu agar jangan ganggu hidupku... pergi laa ngan hidupmu..

Diriku lega akhirnnya dpt melepaskan segalanya yang terpendam di dlm blogku ini.. ku berharap agar dia dpt membaca blog nie dan memahami pe yang ku minta... terima kasih kepada semua kengkawan aku yang aku sayangi... kerana sokonganmu aku masih bertahan hingga sekarang.. mmmuuuaaahhhzzz... N

5 comments:

Firdaus Fazlie said...

sabar tau,..itu suma dugaan..
we all akan sentiasa sokong u yer syg.

Achu said...

thanks my fren...

Achu said...
This comment has been removed by the author.
wan khairy said...

sabar k achu....
dugaan ada dimana2...
iri hati itu sentiasa ada...
apa yg perlu kehidupan harus diteruskan...
kita bahgia..
dia?(jika iri hati) kita tetap tak rugi apa2...
kesian kat hamba allah yg achu maksudkan ini..
sedeh sgguh idup dia.

.::EdDy BaNoD::. said...

whats wrong???
erm..kdg2 x paham kan dunia ni??
bukan dunia yg patut disalahkan but manusia yg plastik...kdg2, org yg rapat gan kita pn sanggup jd selfish utk menggapai impiannyer..so??
kita sanggupkah berbuat demikian???