CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Apr 4, 2008

Bubuy 3250... Welcome N81

Khamis, 03/04/2008 1530pm ;


Hye guy.. Bersua Kemballi... Sekian lama aku menunggu peluang untuk aku lupakan segalanye.. akhirnya tercapai jua akhirnya.. Impian ku ingin memiliki atas daya usaha sdri bukan atas belas kasihan atau pemberian sesorg.. aku akui impian ku ingin memilikinya agak sukar tp dengan titik peluhku dan rakan2 yang memahamiku akhirnya tercapai jua hasratku... hah jangan pikir bukan2 ya.. ini crita hp laa.. aku seronok sgt kalli ini ngan memiliki hp yang agak mahal bagiku, tp aku berpuas ati ngan menggayakan nyer.. Wlaupun ada yang kata meniru (cikWan) mmg pn sbnrnya.. cam seronok kengkawan hp sama... comei sangat.. Skrg kwn aku da 5pakai hp jenis nie CheWan laa leader nyer(start Bli dulu) diikuti kakak(kakak CheWan) Brenda (kawan kakak) , feena dan di ikuti aku..cuma tunggu Dayang ngan Shaft je.. janji nk bli hp sama... Tp dayang memikir plak nak bli hp colour putih.. aku suggest spray je handphone tue coler putih atau x pn celop je kat dlm tong cat.. hahahaha.. yang si shaft nie plak ntah laa bla nk bli nye.. ekonomi meleset katanya.. kahakhakh... kumpul duit bebanyak k.. Shaft jangan lupa janji kita last week... buat2 lupa plak.. kla membebel benda lain plak.. x senang duduk bla hp da kat tangan menggodeh sampai malam.. masukkan lagu n tranfer semua dr hp lama... hehehe...

Celamat tinggal Handphone lamaku yang da hantar ke kedai (trade in)..





Nie hp baruku... slamat datang ke dlm hidupku.

2 comments:

wan khairy said...

aku mmg ikon segala apa jua yg berlaku. tapi ikon yg baik saja..
yg jahat dah mmg korang pun jahat sama.(boleh?)hahahahahahha...
hurmmmm selamat dtg yer n81.
so masukkan byk2 lagu k...
boleh wan b/ttoh jer nanti...
hehehehehhehe....
wassini acu.jgn lupa.

deux said...

mmmm welcome to the club..n81 cayuk2... hehehehhe.. mmmm betul kata wan download byk2 lagu k.. feena pun nak bluetooth gak... huhuhuhuu.. cayunk achu... kim slam amal... buah hati achu tu....