CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Apr 7, 2008

Berhibur Pada HAri Minggu

Sabtu, April 5... Aaarrrgghhh... Bangun2.. Malas btol nk bangun awal2 ari sabtu selepas smlmnyer berlibur bersama insan tersayang ( for more detail leh check kat chewan blog.. hehehe).. Dlm kul 2 baru bangun tito.. kuat tdokan aku.. tp x sekuat cheWAN (betoikan chewan) kahkahkah... BErjanji ngan chewan smlm nk g beradu suara kat YC... Dpt msg chewan nk g kul 3.30pm as usual dia nk tito dulukatanye.. aku sampai kat umah dia cam biasa laa memekakkan apartment intan ngan hon keretaku agar dia turun.. malas nk mendaki tangga yang agak tinggi jugak.. letihh... kami g makan dulu kat Medan Selera Setiawangsa.. Aiyo sampai sana penoh nie poster nadia AF kat c2.. promote abis untuk si Nadia tue.. Nasib baik cedap giler suara dia... kalau x malu... Promote je lebih tp habuk pun tarak.. pe aku membebel pasal nadia nie.. kat bwh nanti sambung blek k pasal nadia... tukar topik blek.. hah.. aku, amal ngan cheWan kali nie pilihan makanan nasi putih berlauk.. eerrmm cedapnyer.. bila nk bis makan chewan dpt panggilan dr aiman (oops skrg x leh panggil aiman btol x che WAn. hahhaa) Firz dtg kejap nk pinjam card discount topman che wan.. dia nk g bershopping sakan ngan kwn2 dia.. mentang2 laa baru dpt bonus.. lalalalala... Bli hp baru lagi.. kat bwh ne hp br firz yang aku pinjam jap nk ambik gbr.. (try tengok kualiti gbor.. cantik yyek.. )

Aku & Amal


Firz & CheWan


Pasbis makan.. plan nk trus g YC tp dengan keadaan Chewan yang x mengizinkan kami kena blek umah dulu.. selesaikan pe yang blom diselesaikan.. hanya org yang ada tue je leh memahani.. kahkahkah.. lodfi ada kat umah dan dia tnya nk kemana.. ckp laa plan nk g karoeke kat yc but dia suggest kat Ampang Park ada KTV baru bukak kat sna.. pe lagi pertukaran tempat kok dr YC ker Ampang Park... Hehehehe.. Kami bertiga je kali nie g Aku , Amal & CheWan beradu suara disna.. Nak lepaskan gian Chewan kita.. katanye da lama x g kok... rasanyer dua minggu lepas dia da g ngan tema snow diorg tue.. kahkahkah...

Sempat Berposing dlm Lift


Da sampai kat NEWS KTV Ampang Park.. Daftar MAsuk bilik kul 5.05PM..


NApa nie Chewan muka monyok je.. nak bergambar gak ek...?


Cepat pose!!! Ala Senyum manja...


X leh dipisahkan ngan makanan Amal nie.. Sempat g bli coklat...


Agak menarik yer tempat baru nie.. lcd ngan touch screen.. tp tetap ada kekurangannya.. terlalu kecik biliknyer di bandingkan YC...



Harus laa.. Diva kena nyanyi dulu... wlaupn nyanyian nyer dihentikan pertengahan jalan (sowie) tp tetap maintain ngan nyanyian lagu kedua.. Welldone!!

Menunggu Giliran sempat bergambar ngan amal.. Cepat pose..
MAkin tembam laa amal nie.. kuruskan... plz...
Sampai xde suara dikejekan kami berdua je.. amal tue ngah sakit tekak jd just kita berdua je menjerik2 kat dlm bilik tue.. huhuhu.. tp sronok gak x berebut mic ngan x berebut lagu... hahahaha...
yang nie plak lain crita.. ditunggu2 x muncul2.. diorg muncul bila da nk blek kul 7.05.. katanyer mencari lift x jpa2.. sampai masuk tempat kok lain.. kahkahkah.. cian Shaft ngan Apau nie.. tue laa nk blek mandi katanyer cuba ikut kitorg kan senang x perlu sesat mencari lift...
Selepas selesai semua.. Ambik dayang dulu kat umah wlaupn baru je dia sampai umah.. cian dia.. pekeje contoh katakan.. hahahaha... kali nie makan dekat2 je kat medan selera coz takut x sempat tengok akademi fantasia.. semua gigih menanti siaran langsung AF tue.. kali nie tumpuan kepada Nadia, Riz ngan Mama Feena oops rina.. (sowie feena always teringat u bila tengok mama rina).. perfect mama rina buat perform that nite.. nadia pn superb.. paling hampeh si lufia ngan si naim akhirnya tersingkir kuar.. btol firasat cheWankan.. hehehe...
Pasbis ngengok af aku ajak dayang g minum2 coz aku perlukan air panas untuk meredakan selsema aku.. lokasi dituju Suzi's Corner di Ampang...
Minuman pilihanku TEH TARIK laa...
Sempat bergambor gak.. saja buat kenangan kat dlm blog nie...
Yang diorg nie pose ayu je... Ayu KER???


Last minute shaft msg aku katanye nak nz.. tp aku ckp kita menuju ke Suzi's.. akhirnya diorg lepak sama ngan kita.. jadi kami berlima bergosip disana.. just tinggalkan cheWan dirumah katanyer ada plan meronggeng malam tue ngan family member...

tengok mulutnye bila bergosip.. sampai senget2 bercerita.. kahkahkah...

Tamatla crita satu hari aku kongsi ngan uoals yang baca blog aku nie.. kla penat aku menaip nie.. jpa di lain blog.. tatatta.. mmuuuaahhh.. luv u oals...

4 comments:

wan khairy said...

hurmmmmmm besh baca blog acu.
ayat2 x macam dulu(skema).
skg ayat2 boleh tahan lucunya....
bagus2. x pjg sgt x pendek jugak.
so gud2....
teruskan berkarya k.
wahhhhhhhh.....

Achu said...

bz nok.. lite2 je

Mr Romeo said...

hehehe semakin rajin dier updateskan
mcm tulah orga der blog..hehehe

celebi.net said...

sejak bila rambut si dayang itam balek?