CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Apr 20, 2008

Citcat Di Plza Damas, HArtamas

Jumaat, 18/04/2008, selepas aku pulang dr opiz pheez mengajak semua budak umah (aku,lee&azri) teman dia g tukar kete kat plaza damas, hartamas... semua gigih bersiap wlaupun kepenatan menunggu hp aku dibetolkan wlaupun akku jugak kena btolkan sdri ngan format blek memory kad aku.. thanks azri pinjamkan laptop.. bila sampai, semua cibuk memilih menu untuk dimakan. pilihan aku da tau dr umah n azri pn nak mamam sama menu cam aku... mee rebus johor.. eeerrrmmmm cedap giler... windu sgt nk makan mee rebus johor tue..










Pheez nasi goreng wlaupn kat setiawangsa nie senang nk dpt.. katanye da jemu mkn menu yang sama je ada kat ctu.. biasa laa tempat mak dia buat bisnus sate... sesiapa yang g sna jangan lupa makan sate mak pheez... cedap... tp malam tue dpt mkn free.. biasa laa kan anak sdri nk makan... kita tumpang makan je... hahaha.. neway thanks pheez.. promote giler nie.. (pheez kena blanja aku nie promote kedaii ko kat blog akku... hahahaha)








lee plak katanya sampai sna x nk makan.. tp x tahan ngan nafsu makan selepas nampak aku
ngan azri da order makan.. hehehe.. akhir nya dia mamam gak tp bukan mee rebus tp laksa johor...



nie laa kami berempat dok serumah.. 1st time nie kuar sesama.. seronok gak malam tue. (tp lagi sronok klau amal ada.. dia ada party grad kat lcct tue.. dia lagi sronok kat sna.. cam2 ada... huhuhu)

2 comments:

wan khairy said...

hurmmmm jln2 sambil mkn2 lah..
meriahhhhhhhhhh..
keluarga bahgia.
nak sate free gak.
hahahahahah...

Mr Romeo said...

seronotnyer dier..mkn mkn best